Hart voor zin
Praktijk voor zingeving
en levensvragen
In een ongedwongen sfeer werken we samen aan wat voor jou belangrijk is, of je nu worstelt met stress, burn-out, motivatieproblemen, of aanpassing bij veranderingen in je leven. Ook voor vragen rondom persoonlijke zingeving kun je bij mij terecht.
Heb je vragen of wil je een afspraak maken? Je kunt mij eenvoudig bereiken via het contactformulier of door te bellen naar (06) 55724332.
Contactgegevens
Gildenstraat 4
3861 RG Nijkerk
T. (06) 55724332
contact@hartvoorzin.nl
KVK 08073389
AGB-code praktijk: 90094337
AGB-code hulpverlener: 90118509
Henri Ham
Henri is getrouwd en vader van een zoon en een dochter. Daarnaast is hij HBO-theoloog en heeft diverse bijscholingen gevolgd op het gebied van ouderen- en rouwpastoraat. Momenteel volgt hij een opleiding op het gebied van natuur- en wandelcoaching bij Jes-creations te Ede en de opleiding Psychosociale Basiskennis bij Con Amore te Amsterdam.
Jarenlang is hij actief geweest als zelfstandig ondernemer in de autobranche. Tevens is hij 12,5 jaar lid geweest van de vrijwillige brandweer. Ook heeft hij pastorale ervaring als ouderling.
Steeds meer ontstond het verlangen om mensen te begeleiden vanuit een (psycho)pastorale invalshoek en heeft hij zich omgeschoold. Anderen typeren hem als een open, bewogen en betrokken werker. Ook eigenschappen als humor, behoedzaamheid, rust, verdraagzaamheid en weloverwogenheid passen bij hem.
Henri werkt tevens als geestelijk verzorger bij het Centrum voor Levensvragen Noordwest-Veluwe.
Stel een vraag
Heb je één minuut om dit formulier in te vullen? Je ontvangt binnen 24 uur reactie (tijdens werkdagen).
Klachten
Mocht je ondanks mijn inspanningen om adequaat en klantvriendelijk met je om te gaan, toch klachten hebben die niet in overleg met de praktijk kunnen worden opgelost, dan kun je je wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de ABvC, de algemene beroepsvereniging van counselling (www.abvc.nl/klachtenfunctionaris) via klachten@abvc.nl. Als we er gezamenlijk niet uitkomen, wordt de klacht of het geschil neergelegd bij de onafhankelijke geschillencommissie van de SCAG (Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg). Klik hier voor meer informatie over SCAG. Hiermee wordt voldaan aan de wet Wkkgz (Wet Kwaliteit, klachten, geschillenzorg).
Henri Ham
Ontdek jouw persoonlijke
kompas en vind je richting